آ
-
آزادی علمی
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
-
آموزش عالی
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
ا
-
ارزشیابی توصیفی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
-
استادان
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
-
اسلامیت
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
-
اصول و معیارهای سازماندهی محتوا
کاربست اصول و معیارهای سازماندهی محتوای برنامهی درسی تاریخ ایران و جهان در دورهی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
-
اضطراب امتحان
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
امکان سنجی
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
ایرانیت
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
ب
-
برنامهریزی درسی
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
-
برنامهریزی درسی
کاربست اصول و معیارهای سازماندهی محتوای برنامهی درسی تاریخ ایران و جهان در دورهی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
-
برنامهریزی درسی مدرسه – محور
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
-
برنامهریزی درسی مدرسه محور
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
-
برنامهی درسی
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
-
برنامهی درسی تاریخ
کاربست اصول و معیارهای سازماندهی محتوای برنامهی درسی تاریخ ایران و جهان در دورهی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
-
برنامهی درسیِ تربیت اجتماعی
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
-
بین رشتهای
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
پیش فرض فلسفی
هدفهای درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفهی برنامهی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
ت
-
تجارب یادگیری
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
-
تحلیل محتوا
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
-
تربیت جنسی
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
-
تصمیمگیری
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
-
تمرکززدایی
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
-
تواناییها و علایق دانشآموزان
کاربست اصول و معیارهای سازماندهی محتوای برنامهی درسی تاریخ ایران و جهان در دورهی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
خ
-
خّلاقیت
بررسی میزان برخورداری کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از مؤلفههای خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]
د
-
دانشگاه شیراز
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
-
دبیران و مدیران
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
-
درس تاریخ
هدفهای درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفهی برنامهی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
-
دوره ابتدایی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
-
دورهی راهنمایی
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
-
دورهی متوسطه
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
ر
-
رضایت
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
-
رویکرد
هدفهای درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفهی برنامهی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
س
-
سلامت جنسی
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
ش
-
شهر کرمانشاه
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
ض
-
ضریب درگیری
بررسی میزان برخورداری کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از مؤلفههای خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]
ط
-
طراحی برنامهی درسی
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
-
طرح آزمایشی برنامه درسی
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
-
طرح کلیات نظام آموزش و پرورش
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
ع
-
علی- مقایسهای
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
-
عملکرد استادان
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
-
عملکرد کارکنان
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
-
عوامل فیزیکی و روانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
-
عوامل مدیریتی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
-
عوامل مرتبط با معلم
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
ف
-
فرصتهای یادگیری
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
ک
-
کارشناسی علوم اجتماعی
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
-
کتابهای درسی
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
-
کیفیت
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
م
-
متغیرهای جمعیتشناختی
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
-
محتوا
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
-
مدرسه – محوری
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
-
مدل برنامهی درسی
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
-
مقطع متوسطه
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
-
مولفههای خلّاقیت
بررسی میزان برخورداری کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از مؤلفههای خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]
ن
-
نهضت سوادآموزی
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
و
-
واقع گرایی سازه گرا
هدفهای درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفهی برنامهی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
ه
-
هویت
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
-
هویت ملی
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
ی
-
یادگیری تلفیقی
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
یادگیری موقعیتی
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد